4 september 2010

Een goede start


Veel volk op onze speelplaats op woensdagmorgen 1 september. Er vloeide koffie en fruitsap.  Op een witte muur noteerden kinderen, ouders en leerkrachten hun wensen voor het nieuwe jaar. Daarna troepten groot en klein samen om naar de openingsspeech van meester Dirk te luisteren. De namen van de leerkrachten en van de nieuwe kinderen weergalmden luid en af en toe klonk er zelfs applaus. Daarna zochten de kinderen hun juf of meester op en langzaam verdween iedereen naar zijn of haar nieuwe klas. De eerste schooldag was een feit.

Meester Eddie

5 reacties:

els put zei

Een goede start, geen twijfel mogelijk. Zeker in een school waar de juffen en de meesters zich met hun volle hart en ziel inzeteen voor elk kind.
Graag was ik er ook weer bij geweest maar ooit vind ik wel weer een plaatsje waar ik me zo goed voelde als bij jullie.

Groetjes aan alle juffen en meesters en hele dikke knuffels aan de kinderen.

tot de volgende
Els put

Albertschool zei

Ha, leuk je nog eens te horen, juf Els.
Bedankt voor je reactie, hou je goed en tot ziens!

fran, mama ferre & wannes zei

een heel leuk idee om zo van start te gaan, fijne verwelkoming voor alle nieuwe kinderen, en een gezellif weerzien voor de anderen.
een boeiend schooljaar voor iedereen!

Anoniem zei

Bedankt voor de warme start van het schooljaar. Ik voelde me als ouder heel welkom en ik denk dat Mori en June het ook zo aanvoelden.

Veel succes met het nieuwe schooljaar aan iedereen!

Lutgard (mama van Mori en June)

nabil zei

ik wens de beste schooljaar 2010-2011 voor alle juffen en meester en aaaaaaaallleeeeeeee kinderen

Een reactie posten