22 december 2010

Wij wensen jullie...

Het is weer het einde van het jaar en tijd voor onze nieuwjaarswensen... In het 3de leerjaar schrijven de kinderen dit jaar hun wensen zelf!
De wensen zijn gewoon te mooi om ze voor onszelf te houden, dus laten we jullie allemaal mee genieten!


"Ik wens je mooie muziek in je oren. En als ik een tovenaar was zou ik de klok doen stoppen, dan heb je de tijd om te genieten. Ik kom toch zo graag bij jou thuis, daarvoor krijg je van mij een dikke zoen"

"Ik tover voor jou een heel leuk jaar. Dan hoef je niet de afwas te doen of onze kamer op te ruimen. In plaats daarvan ga je dit jaar veel plezier hebben met ons."

"Beste mama en papa, ik wens jullie een beetje tijd voor elkaar en voor leuke dingen. Ik wens jullie een robot die al het werk in jullie plaats doet en ik ga altijd mijn best doen op school."

"Ik wens je een heel leuk jaar met heel veel succes!"

"Liefste papa, ik wens dat je in het paradijs een gelukkig Nieuwjaar hebt. Ik mis je!"

0 reacties:

Een reactie posten