15 november 2012

GROOTOUDERSMOMENTJE VAN 14 NOVEMBER 2012 (eerste kleuterklas)


Samenspelen met oma, opa, omie, opie, pepe, meme, metje, petje, metie, bompi, peter, meter, moemie, poepie, moemoe, vava,…en noem maar op. Supertof, dat ene momentje samenzijn was top!!!!!! Wij hebben flink gespeeld, getekend en opgeruimd, echte klasse. En daarna…………zingen  en dansen, samen smullen van de zoetjes en genieten van een tasje koffie en een beker chocolademelk aan de zijde van onze hartentroefjes. LEUK, LIEF EN SUPERFIJN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lied voor oma en opa.
Mijn oma is een meisje, maar mijn opa niet.
Mijn opa is een jongen en ik zing dit lied.
Mijn opa is een jongen, maar mijn oma niet.
Oma is een meisje, hieperde PIEP!!!!!

1 reacties:

vervaet zei

Grootoudersmomentje.
Dank,aan de directie en de juffen van het eerste
kleuterklasje, voor de goede ontvangst
en leuke voormiddag.
Verassend wat de kleutertjes al geleerd hebben.
Het was heel tof!
groetjes oma van Aiko

Een reactie posten