11 maart 2015

De wereld op zijn kop - Daarom hou ik van je - 2LO

Voor diegene die het nog niet wisten. De kinderen van het tweede leerjaar zijn weer in de omgekeerde wereld terechtgekomen. Geweldig vinden ze dat!
Vandaag moesten ze een monsterlijke liefdesbrief schrijven.
Hier alvast een paar knappe schrijfsels.
Niet voor geschikt voor gevoelige lezers!!! :)

Lelijkste,

Je hebt een dikke poep.
Je bent de saaiste van de wereld.
Je bent vet en stinkt naar kaka.
Je bent rot en lijkt op een dikke patat.
Je bent een sluwe dief
en daarom vind ik je lief.

Geschreven door: Smilla en Ali


Dikzak,

Je voeten zijn lelijk blauw.
Je hebt een dikke poep.
Je lijkt op een varken met een dikke staart.
Daarom hou ik van je!

Geschreven door: Mohamed en Sami


Dikkie,

Je hebt een dikke kont.
Je bent zo lelijk als een tomaat die is verpletterd.
Je bloed is zo zwart en 
je skelet helemaal door elkaar geschud.
Daarom hou ik van je!

Geschreven door: Ena en Lou


Lelijke paarse,

Je bent paars en zo dik.
Zo dik als een dikke mama.
Je hebt lelijke tanden en een groene neus.
Je bent zo slap en
hebt geen uithouding.
Daarom hou ik van je!

Geschreven door: Anas en Alexander


Je bent een varken met haren.
De lelijkste van de wereld.
Te dik.
Je hebt gele wratten
en een rotte, paarse huid.
Daarom hou ik van je!

Geschreven door: Arian en Jens


Lelijke,

Je bent vies en dik.
Je hebt een dikke poep
en een blauwe puist.
krakelig haar.
Je stinkt als een varken met een puist.
Daarom hou ik van je.

Geschreven door: Leyla en Hanae


Je hebt een dikke kont.
Je bent zo bloot en hebt lelijke tanden.
Je bent bang om te trouwen.
Je bent doof en dom.
Je lijkt op een dik varken
en kan niet springen,
niet voetballen,
niet snel lopen,
niet zwemmen.
Daarom hou ik van je!

Geschreven door: Daoud en Eliott


Je bent zo dik als een varken.
Je lijkt op kaka.
Je hebt een slecht hart.
Daarom hou ik van je!

Geschreven door: Daniya, Chaïmae en Fatima

0 reacties:

Een reactie posten